Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~EltonJ | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Zedlewski adresMalbork zarejestrowany23.01.2009 @16:22:44 ostatnio na stronie01.08.2016 @14:09:08

Lubie jeść.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7795145
digarty164 komentarze1567 posty na forum4

komputer / sprzęt
Sony DSC-H10, oczy

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Zielenica    12.03.2010 @16:56:14
A dzięki to miło ;D
_______
You have to consider the possibility that God does not like you. He never wanted you. In all probability, he hates you.
~fiubzdziuu    12.03.2010 @15:14:29
jego się nie da nie kochać. ^^
~oskee    28.02.2010 @00:38:11
To nie moje :P
A poza tym ja nie piję.
A w ogóle to w życiu jednie raz miałem okazję :D
I wiem, że to może zabrzmieć dziwnie, ale to fakt autentyczny.
ostatnio edytowane: 2010-02-28 00:40:05
~barbaraolejarczyk    28.01.2010 @20:11:16
wyglądasz na takiego nie raź się tak ;P
~deadlyrainbow    20.01.2010 @04:38:45
widze ze wiele ciekawych prac pzybylo jak się masz?
~Demoniica    11.01.2010 @08:11:29
hahahahahahahahahahaha :D
zgoooon! prawie zgadłeś :P
_______
come closer my dear,
it is just the beginning of the end.
~fiubzdziuu    09.01.2010 @22:11:59
naprawdę? jasne, że możesz. (;
~breathein    08.01.2010 @15:20:55
czepiasz sie...;*
nie ja tam nasrałem ...^^"
_______
mile widziane komentarze...;P
~fiubzdziuu    08.01.2010 @14:48:31
ale jak na ścianę?
~oskee    30.12.2009 @22:25:58
Weź w ogóle nie gadaj W Malborku mnie tydzień nie było A niebo u mnie ładniejsze i otoczenie. Te przymarznięte gałęzie...
Trzeba będzie się na foty wybrać :D
~oskee    30.12.2009 @21:51:43
Ja też. I to aż tak, że gdyby nie pad baterii w aparacie to bym chyba sobie palce odmroził.
~fiubzdziuu    28.12.2009 @16:38:25
ja też, są cudowne.
~Demoniica    28.12.2009 @14:53:55
a co? podoba Ci się? :P
to zgadnij, co to może być :D
_______
come closer my dear,
it is just the beginning of the end.
~Zielenica    28.12.2009 @14:27:39
Dziękuje za miły komentarz
Pozdrawiam :D
_______
You have to consider the possibility that God does not like you. He never wanted you. In all probability, he hates you.
~MTosT    27.12.2009 @15:14:21
Dzięki!
~Domczas    20.12.2009 @12:50:57
Do idealności wiele brakuje :D
~ollam    18.12.2009 @09:54:40
to prosze sie bardzo szybko zapsac!
nawet dzis. bo zostalo juz bardzo malo miejsc.

A. Matulewicz - organizator.
~Domczas    13.12.2009 @23:29:30
Bardzo mje miło :D
~oskee    12.12.2009 @22:10:26
Że co?? Że to niby lampka jest. Nie wpadłbym na to. Jeszcze, że jakaś dziwna żarówa/bańska, ale, że lampka.
Szacun.
~Rurr    22.11.2009 @20:38:07
no kurde nie wiem! nic się nie odzywasz, ani nic zapomniałeś o mnie.. fajnie..
~Rurr    18.11.2009 @17:31:55
żyjesz obsrańcu? ;>
~Domczas    26.10.2009 @17:14:55
Dzięki wielkie
~fiubzdziuu    25.10.2009 @14:16:52
mhm, chylińska mnie także. ale uszanujmy to, że robi co chce. : P

a nosowska.. całkiem miło.
~Rurr    23.10.2009 @17:46:49
to się poczuj, o! <3
~Demoniica    22.10.2009 @20:46:15
to zdanie o niczym nie świadczy :P

a na piwo? jak ogarnę trochę ten burdel, co to się w szkole wyprawia ;/
_______
come closer my dear,
it is just the beginning of the end.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt